Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 29
دوره 28
دوره 27
دوره 26
دوره 25
دوره 24
دوره 23
دوره 22
دوره 21
دوره 20
دوره 19
دوره 18
دوره 17
دوره 16
دوره 15
دوره 14
دوره 13
دوره 12
دوره 11
دوره 10
دوره 9
دوره 8
دوره 7
دوره 6
دوره 5
دوره 4
دوره 3
دوره 2
دوره 1
همه
4
آ
19
ا
ب
2
پ
23
ت
ث
3
ج
چ
4
ح
خ
د
ذ
6
ر
ز
ژ
4
س
5
ش
ص
ض
2
ط
1
ظ
16
ع
1
غ
2
ف
6
ق
2
ک
2
گ
ل
24
م
5
ن
2
و
1
ه
2
ی
آ
آموزههای قرآنی
جستاری در باب روابط ارزشهای اخلاقی گامی در مسیر کشف نظام اخلاقی قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 34-63]
آیات مستثنا
قرآنپژوهان و آیه پایانی سوره مزمل
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 86-105]
آیات مستثنیات
عوامل پیدایش آیات مستثنیات
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 142-165]
آیةالکرسی
نقد ترجمه ساختار لغوی ـ معنایی آیةالکرسی در ترجمههای فارسی
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 154-177]
ا
ابوعبدالرحمن سلمی
بررسی سند قرائت حفص از عاصم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 106-127]
اخت هارون
پاسخی به شبهه اطلاق عنوان «اخت هارون» بر مریم در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 96-109]
اخلاق اسلامی
جستاری در باب روابط ارزشهای اخلاقی گامی در مسیر کشف نظام اخلاقی قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 34-63]
ارتباط آیات
اعتبارسنجی رهیافتهای کشف استدلالی غرض سورههای قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 4-25]
ارتباط آیات
فواید پیوستگی آیات از منظر موافقان و مخالفان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 154-175]
ارزشهای اخلاقی
جستاری در باب روابط ارزشهای اخلاقی گامی در مسیر کشف نظام اخلاقی قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 34-63]
اسباب نزول
نقد نظریه نیاز فهم مقاصد قرآن به اسباب نزول
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 74-95]
اسباب نزول
عوامل پیدایش آیات مستثنیات
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 142-165]
استراق سمع
بررسی آیات دور کردن شیاطین بهوسیله شهابسنگ
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 80-103]
اصالت جامعه
جامعه و اصالت فلسفی آن در قرآن (بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی و مطهری)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 100-121]
اعجاز
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
اعجاز بیانی
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
اعجاز تأثیری
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
اعجاز قرآن
فواید پیوستگی آیات از منظر موافقان و مخالفان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 154-175]
اکراه
نقد ترجمه ساختار لغوی ـ معنایی آیةالکرسی در ترجمههای فارسی
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 154-177]
الست
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
الغای خصوصیت
روشهای بهکارگیری قاعده جری و تطبیق در حوزه فهم قرآن
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 4-27]
امت
جامعه و اصالت فلسفی آن در قرآن (بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی و مطهری)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 100-121]
اهل کتاب
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
پ
پژوهش تربیتی
چیستی تفسیر تربیتی، (مبتنی بر روش شناسی پژوهش در تفاسیر و علوم تربیتی)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 28-55]
پیوستگی آیات
فواید پیوستگی آیات از منظر موافقان و مخالفان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 154-175]
ت
تأویل
نظریه ای نوین در معنای ظاهر و تنزیل قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 64-85]
تاریخگذاری
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
تحدی
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
ترتیب نزول
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
ترجمه فارسی
نقد ترجمه ساختار لغوی ـ معنایی آیةالکرسی در ترجمههای فارسی
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 154-177]
تفسیر
قرآنپژوهان و آیه پایانی سوره مزمل
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 86-105]
تفسیر
فواید پیوستگی آیات از منظر موافقان و مخالفان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 154-175]
تفسیر اجتماعی
تحلیل تحولات پدیدآمده در مفهومشناسی تفسیر اجتماعی قرآن کریم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 4-33]
تفسیر اهل بیت
نظریه ای نوین در معنای ظاهر و تنزیل قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 64-85]
تفسیرپژوهی
تحلیل تحولات پدیدآمده در مفهومشناسی تفسیر اجتماعی قرآن کریم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 4-33]
تفسیر تربیتی
چیستی تفسیر تربیتی، (مبتنی بر روش شناسی پژوهش در تفاسیر و علوم تربیتی)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 28-55]
تفسیر تطبیقی
تحلیل تحولات پدیدآمده در مفهومشناسی تفسیر اجتماعی قرآن کریم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 4-33]
تفسیر فقهی
دیدگاه فقهگرایانه مفسران در قصه حضرت یوسف(ع)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 104-133]
تفسیر قرآن
نقد نظریه نیاز فهم مقاصد قرآن به اسباب نزول
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 74-95]
تفسیر هدایتی
تحلیل تحولات پدیدآمده در مفهومشناسی تفسیر اجتماعی قرآن کریم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 4-33]
تقسیم چهارگانه قرآن
ارزیابی روایات تقسیمات چهارگانه قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 26-51]
تمدن
کاربرد واژگان عدالت و تمدن ونسبت آن ها با یکدیگر در قرآن
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 4-29]
تمدن اسلامی
کاربرد واژگان عدالت و تمدن ونسبت آن ها با یکدیگر در قرآن
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 4-29]
تنزیل قرآن
نظریه ای نوین در معنای ظاهر و تنزیل قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 64-85]
تنقیح مناط
روشهای بهکارگیری قاعده جری و تطبیق در حوزه فهم قرآن
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 4-27]
توبه
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
توحید
تحلیل انتقادی نظریه عزیزه هبری پیرامون «عدالت توحیدی» در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 56-77]
توفی
عروج حضرت عیسی (ع)؛ دیدگاهها، چالشها و رویکرد نو به مسأله
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 134-153]
ج
جری و تطبیق
روشهای بهکارگیری قاعده جری و تطبیق در حوزه فهم قرآن
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 4-27]
جسم
عروج حضرت عیسی (ع)؛ دیدگاهها، چالشها و رویکرد نو به مسأله
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 134-153]
جنّ
بررسی آیات دور کردن شیاطین بهوسیله شهابسنگ
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 80-103]
ح
حضرت عیسی (ع)
عروج حضرت عیسی (ع)؛ دیدگاهها، چالشها و رویکرد نو به مسأله
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 134-153]
حضرت مریم
پاسخی به شبهه اطلاق عنوان «اخت هارون» بر مریم در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 96-109]
حفص
بررسی سند قرائت حفص از عاصم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 106-127]
حفص بن سلیمان
بررسی سند قرائت حفص از عاصم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 106-127]
ر
رفع
عروج حضرت عیسی (ع)؛ دیدگاهها، چالشها و رویکرد نو به مسأله
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 134-153]
روایات تفسیری
نظریه ای نوین در معنای ظاهر و تنزیل قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 64-85]
روح
عروج حضرت عیسی (ع)؛ دیدگاهها، چالشها و رویکرد نو به مسأله
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 134-153]
روششناسی
چیستی تفسیر تربیتی، (مبتنی بر روش شناسی پژوهش در تفاسیر و علوم تربیتی)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 28-55]
روش شناسی
متدولوژی معناشناسی واژگان قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 136-157]
روشها
اعتبارسنجی رهیافتهای کشف استدلالی غرض سورههای قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 4-25]
س
سبعطوال
ارزیابی روایات تقسیمات چهارگانه قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 26-51]
سدّ ذوالقرنین
نگاه نو به ماهیت یأجوج و مأجوج و سدّ ذوالقرنین
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 122-141]
سوره مریم
پاسخی به شبهه اطلاق عنوان «اخت هارون» بر مریم در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 96-109]
سورۀ انعام
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
ش
شاخصهای عدالت
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
شاخصهای کیفی
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
شهاب سنگ
بررسی آیات دور کردن شیاطین بهوسیله شهابسنگ
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 80-103]
شهود
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
شیطان
بررسی آیات دور کردن شیاطین بهوسیله شهابسنگ
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 80-103]
ط
طاغوت
نقد ترجمه ساختار لغوی ـ معنایی آیةالکرسی در ترجمههای فارسی
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 154-177]
طباطبایی
جامعه و اصالت فلسفی آن در قرآن (بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی و مطهری)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 100-121]
ظ
ظاهر قرآن
نظریه ای نوین در معنای ظاهر و تنزیل قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 64-85]
ع
عاصم
بررسی سند قرائت حفص از عاصم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 106-127]
عالم ذر
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
عدالت
کاربرد واژگان عدالت و تمدن ونسبت آن ها با یکدیگر در قرآن
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 4-29]
عدالت
تحلیل انتقادی نظریه عزیزه هبری پیرامون «عدالت توحیدی» در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 56-77]
عدالت اجتماعی
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
عدالت اقتصادی
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
عدالت پژوهی
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
عدالت تشکیکی
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
عدالت سیاسی
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
عدالت فرهنگی
شاخص های کیفی عدالت از دیدگاه قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 30-55]
عدل
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
عروة الوثقی
نقد ترجمه ساختار لغوی ـ معنایی آیةالکرسی در ترجمههای فارسی
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 154-177]
عزیزه هبری
تحلیل انتقادی نظریه عزیزه هبری پیرامون «عدالت توحیدی» در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 56-77]
علم حضوری
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
علوم تربیتی
چیستی تفسیر تربیتی، (مبتنی بر روش شناسی پژوهش در تفاسیر و علوم تربیتی)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 28-55]
عهد
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
غ
غرض سوره
اعتبارسنجی رهیافتهای کشف استدلالی غرض سورههای قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 4-25]
ف
فطرت
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
فهم مقاصد قرآن
نقد نظریه نیاز فهم مقاصد قرآن به اسباب نزول
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 74-95]
ق
قرآن
نقد نظریه نیاز فهم مقاصد قرآن به اسباب نزول
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 74-95]
قرآن
دیدگاه فقهگرایانه مفسران در قصه حضرت یوسف(ع)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 104-133]
قرآن
کاربرد واژگان عدالت و تمدن ونسبت آن ها با یکدیگر در قرآن
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 4-29]
قرآن
تحلیل انتقادی نظریه عزیزه هبری پیرامون «عدالت توحیدی» در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 56-77]
قرائت
بررسی سند قرائت حفص از عاصم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 106-127]
قصه
دیدگاه فقهگرایانه مفسران در قصه حضرت یوسف(ع)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 104-133]
ک
کثرت
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
کنیه
پاسخی به شبهه اطلاق عنوان «اخت هارون» بر مریم در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 96-109]
گ
گرایش تفسیری
چیستی تفسیر تربیتی، (مبتنی بر روش شناسی پژوهش در تفاسیر و علوم تربیتی)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 28-55]
گسل
نگاه نو به ماهیت یأجوج و مأجوج و سدّ ذوالقرنین
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 122-141]
م
مئین
ارزیابی روایات تقسیمات چهارگانه قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 26-51]
مائده
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
متدولوژی
متدولوژی معناشناسی واژگان قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 136-157]
مثانی
ارزیابی روایات تقسیمات چهارگانه قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 26-51]
مخاطبشناسی
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
مدنی
قرآنپژوهان و آیه پایانی سوره مزمل
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 86-105]
مدنی
عوامل پیدایش آیات مستثنیات
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 142-165]
مزمل
قرآنپژوهان و آیه پایانی سوره مزمل
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 86-105]
مسلمانان
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
مشرکان
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
مشرکان
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
مصداق
روشهای بهکارگیری قاعده جری و تطبیق در حوزه فهم قرآن
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 4-27]
مطهری
جامعه و اصالت فلسفی آن در قرآن (بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی و مطهری)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 100-121]
معجزه
واکاوی ملاک تحدی در قرآن و نقد منطق تنزّلی
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 110-135]
معناشناسی
متدولوژی معناشناسی واژگان قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 136-157]
مفردات قرآن
متدولوژی معناشناسی واژگان قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 136-157]
مفصل
ارزیابی روایات تقسیمات چهارگانه قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 26-51]
مکی
قرآنپژوهان و آیه پایانی سوره مزمل
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 86-105]
مکی
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
مکّی
عوامل پیدایش آیات مستثنیات
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 142-165]
منطق تشکیکی
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
مواد مذاب
نگاه نو به ماهیت یأجوج و مأجوج و سدّ ذوالقرنین
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 122-141]
میثاق
پیمان الست و نقد آراء مفسران فریقین درباره آیه میثاق
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 128-153]
میزان
تحلیل انتقادی نظریه عزیزه هبری پیرامون «عدالت توحیدی» در قرآن کریم
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 56-77]
ن
نسخ
شناخت آخرین سوره نازل شده و تأثیر آن بر چگونگی تعامل با غیر مسلمانان
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 56-79]
نسخ
دیدگاه فقهگرایانه مفسران در قصه حضرت یوسف(ع)
[دوره 21، شماره 80، 1395، صفحه 104-133]
نظاممندی
جستاری در باب روابط ارزشهای اخلاقی گامی در مسیر کشف نظام اخلاقی قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 34-63]
نظریهپردازی اجتماعی
تحلیل تحولات پدیدآمده در مفهومشناسی تفسیر اجتماعی قرآن کریم
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 4-33]
نگرش سیستمی
جستاری در باب روابط ارزشهای اخلاقی گامی در مسیر کشف نظام اخلاقی قرآن
[دوره 21، شماره 78، 1395، صفحه 34-63]
و
واژه های قرآن
متدولوژی معناشناسی واژگان قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 136-157]
وحدت
تبیین منطقی وحدتگرایانه حکمت متعالیه از عدالت قرآنی (با تأکید بر آیه 25 سوره حدید)
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 78-99]
ه
هدفمندی سورهها
اعتبارسنجی رهیافتهای کشف استدلالی غرض سورههای قرآن
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 4-25]
ی
یأجوج و مأجوج
نگاه نو به ماهیت یأجوج و مأجوج و سدّ ذوالقرنین
[دوره 21، شماره 81، 1395، صفحه 122-141]
یهودیان
مخاطب شناسی و تاریخ گذاری آیه 91 سوره انعام
[دوره 21، شماره 79، 1395، صفحه 52-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد